Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

SJUK!

Av Louise - 26 januari 2009 12:07

Åh fyyy vad jag mår dåligt idag!!! Kom i säng nån gång vid 5 imorse, jag ville ju inte väcka Stefan med mitt hostande, men det visade sig vara helt i onödan eftersom han stannade hemma idag. Jag vaknade kl 10 ungefär med feber, huvudvärk, ögonvärk, halsont och krampliknande smärtor runt bröstkorgen och i magen efter allt hostande. Idag är det sängliggande som gäller för min del, så jag måste försöka ringa Åsa, det är bara så svårt att prata för hostan verkar ha sabbat min röst! :P Jag hoppas vi kan handla imorrn istället, för idag kan jag bara inte. Jag har verkligen fått en rejäl influensa, tror inte jag har varit såhär sjuk på typ 5 år! Åsa, jag kanske är 80 år after all... ;)


Anna ringde alldeles nyss, hon var också sjuk ironiskt nog :P Vi har nog inte pratat sen i höstas nån gång, så det blev ett ganska långt samtal, även fast det var svårt att göra sig förstådd, eller kanske PGA att det var svårt att göra sig förstådd. Jag får kanske ihop till ett ljusparty iallafall... :)


Nu ligger jag i sängen med databordet framför nyllet och tangentbord och mus i sängen. Stefan fixade så jag kan "sitta" vid datorn och ändå ligga kvar i sängen :) Jag ska nog ta och spela lite sims nu tror jag...

 
 
Magnus

Magnus

26 januari 2009 13:13

Hej hej! Ja den är helt ny, den har biopremiär den 18/2. Den var hel charmig! Se den =)

http://magnuswikberg.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

26 januari 2009 21:43

Biopremiär??? What? Åå vad mysigt av honom att fixa till det! =D Supermysigt att ligga i sängen och "data" =). Jag glömde en massa saker så jag skulle kunna handla igen =P. Fast jag handlade för så mycket och hade min lista! Det blev helt enkelt för mycket tillslut, jag orkade inte handla allt! Puss på dig och hoppas du mår bättre ikväll!

http://lillapling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 6 februari 2009 15:18

Slut på bildutrymme, jag evakuerar till ---> http://louisebergmansjambalaya.blogg.se ...

Av Louise - 4 februari 2009 18:18

Fy vad ledsen jag är idag :( Imorse började vi med att försova oss, vaknade kl 10 när vi tänkt vakna halv nio och ÅKA vid 10, och när vi väl vaknar då av att Stefans mamma ringer och undrar var vi är och när vi ska åka så sätter min mage igång och kr...

Av Louise - 3 februari 2009 21:54

Idag mår Elliot fint! :) Hon har behållt både frukost och middag i magen, så nu verkar det ha stabiliserat sig.   Stefan och jag åkte en sväng in till Marieberg i eftermiddags och mötte upp Therese, Beatrice och mamma. THERESE HAR KLIPPT AV SIG HÅRET...

Av Louise - 3 februari 2009 00:09

Det verkar som att det börjar bli hund av Elliot nu igen, hon har inte kräkts en enda gång idag och har alltså fått behålla två mål mat. Dessutom har hon druckit ur vattenskålen 2 ggr ikväll. Helt på eget initiativ! :) Matte är så lättad, nu vill vi ...

Av Louise - 2 februari 2009 17:54

Stackars Elliot, hon är utsvulten! I lördags kräktes hon 4 ggr, sen in till vet, i söndags (igår) kräktes hon 4 ggr, trots medicin och snällmat, och har alltså inte fått behålla en matbit på två dygn. Jag vill inte ropa hej, men idag verkar det som a...

Skapa flashcards