Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Louise - 3 februari 2009 21:54

Idag mår Elliot fint! :) Hon har behållt både frukost och middag i magen, så nu verkar det ha stabiliserat sig.


Stefan och jag åkte en sväng in till Marieberg i eftermiddags och mötte upp Therese, Beatrice och mamma. THERESE HAR KLIPPT AV SIG HÅRET!!! Hon har helt seriöst inte klippt sig (annat än 1 cm toppar nån gång om året) på över 10 år!!! Nu har hon klippt av minst halva kalufsen. Själv! På eget initiativ! Jag blev verkligen chockad!!! Men fint var det, det jag såg av det :) Hon hade tryckt på sig en mössa... ;P Respect Therese!!!


Imorrn ska vi till Stefans mormor i Rejmyre som fyller år. Det är jag som får äran att köra eftersom jag har körkort. Stefans mamma ska också med. Och Elliot, så jag hoppas att hon är ok imorrn med. Och att det inte typ blir snöstorm eller nåt sånt.


Nu ligger vi halvdöa i soffan och kollar på en amerikansk komedi av nåt slag som går på sexan, den handlar om ett gäng som fixar till ett fake-college. Muppfilm! ;P Jag ska gå ut med Elliot nu och sen fortsätta kolla med Stefan.

Av Louise - 3 februari 2009 00:09

Det verkar som att det börjar bli hund av Elliot nu igen, hon har inte kräkts en enda gång idag och har alltså fått behålla två mål mat. Dessutom har hon druckit ur vattenskålen 2 ggr ikväll. Helt på eget initiativ! :) Matte är så lättad, nu vill vi bara att dom här symtomen håller sig borta i fortsättningen!


Husse och matte har kollat på Shrek den tredje ikväll, och nu får vi se vad vi ska hitta på innan det är sovdags. Inte riktigt än, jag är inget trött :) Jag bloggar mer imorrn, har inte så mycket mer att skriva om.


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards