Alla inlägg den 4 december 2008

Av Louise - 4 december 2008 23:30

På plats hemma i Hallsberg igen. Idag har det blivit vinter igen! När vi vaknade imorse var det riktigt bra med snö ute, rena vinterlandskapet! Snö på träden och allt. Hundarna har haft jättekul i snön på förmiddagen, Elliot var helnöjd med den pudriga snön som yrde omkring henne :)


När mamma kom hem från jobbet vid fyratiden åkte vi till Marieberg jag, mamma och Therese. Där mötte vi upp Åsa och gick en vända. Jag köpte benvärmare, ny foundation, hårnålar och ett par tights. Tightsen fick jag mer av Therese än köpte, så tack Therese! :) Efter Marieberg blev jag hemskjutsad av mamma, kom hem till en TOM lägenhet, jag hade totalt glömt bort att Stefan var på julbord inne i stan. Han kom iallafall hem typ 3 minuter efter mig. Inget besked om jobbet än tyvärr. Sen har jag satt upp ny gardinstång i sovrummet (som jag fick av Åsa, gardinstången alltså, sovrummet ingick i hyreskontraktet :P) och det blev mycket bättre än innan, tillfredsställande värre med likadana stänger i alla fönster i hela lägenheten! *Nöjd* Kvällen har vi spenderat framför en film, Asterix och Kleopatra "på riktigt"/otecknat.


Nu ska jag springa ut med Elliot på kvällskisseri, sen ska jag glo på Scrubs och sen är det sovdags tror jag. Är så trött ikväll för ovanlighetens skull!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards