Alla inlägg den 14 december 2008

Av Louise - 14 december 2008 23:35

Jag har varit i Dylta med familjen sen igår och kom hem nu ikväll. Det var meningen att Stefan och jag skulle vara med både på luciafirandet i kyrkan igår, och idag på Beatrices födelsedag, MEN det blev som vanligt jag själv som åkte, eller fick skjuts med Åsa rättare sagt, TACK ÅSA, du är guld!


Beatrice fyllde som sagt 12 år idag. Vi har såklart firat henne, mamma gjorde hennes favoriträtt lasagne, som jag för övrigt inte hade så mycket emot heller dirkekt, MUMS! Pappa kom på eftermiddagen, Rickard har sovit hos honom sen i fredags, så dom missade luciafirandet i kyrkan med. Åsa kom också och var med hela kvällen.


Nu är jag då hemma i Hallsberg igen, och det är bara en vecka kvar tills fjärde advent. Då åker vi till Dylta inför julafton och stannar där till juldagen. Vinterdäcken bara MÅSTE fixas den här veckan, och julklappar handlas på fredag. Jag måste städa och tvätta i veckan med, och helst skule jag vilja hinna skicka julkort! Allt har liksom kommit i kläm i år, vi är helt ur balans känns det som! Man kan nästan vädra förändringar, frågan är om det är bra eller dåliga sådana???


Nu ska jag prata färdigt med Åsa, sen sova! Jag är faktiskt jättetrött. Sömnig rent av :)


(Är det bara jag som tycker att jag är aaaningens blank i ansiktet??? Var det verkligen så svettigt i kyrkan :P)

Av Louise - 14 december 2008 02:26

Lite bilder från Thereses försök att åstadkomma en finfin snöängel för att avsluta årets luciadag... Ja, bilderna säger mer än tusen ord! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards