Alla inlägg den 16 december 2008

Av Louise - 16 december 2008 21:35

Idag har jag bara diskat, strukit en julduk, lagat mat; fiskgratäng med wokgrönsaker... och kollat på Asterix och vikingarna med Stefan nu ikväll. Den var ganska bra, men inte lika bra som dom gamla goda Asterix-filmerna såklart!


Stefan och Elliot håller på och bråkar i soffan... lär man inte hunden att respektera en så får man nästan skylla sig själv! Elliot skulle aldrig våga bete sig så mot mig! Jag blir så arg... Jag kan ju inte jämt springa emellan och ta alla fajter mellan dem.


Nu ska vi leta reda på Sunes Jul, vi är lite julsugna ikväll :) Imorrn har jag bestämt att jag ska baka moccarutor. Det blev vi så grymt sugna på efter maten förut! Hoppas bara att jag har allt hemma, annars blir det att gå och handla imorrn... *suck*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards