Alla inlägg den 15 december 2008

Av Louise - 15 december 2008 23:11

Idag har jag städat och grejat. Nu är det sååå rent här inne :) Jag älskar den sköna känslan av att nyss ha städat riktigt ordentligt! Ah! Stefan har gått och lagt sig, och Elliot sover på soffan, trött efter kvällspromenaden.


Idag har vi tagit upp och klätt granen. Jag hatar verkligen våran fula plastgran, skulle så gärna vilja ha en riktig, men eftersom vi ska vara hos mamma nästan hela julveckan så känns det inte som att det spelar någon roll. Vi tänkte strunta i den helt bara eftersom vi båda ogillar plasttgranar så mycket, men vi kände att vi behöver ljusslingan, kulorna och glittret, för stämningens skull. Det blir så mysigt ju! Sen hos mamma får vi njuta av den riktiga granen som vi ska hämta hos mormor på söndag.


Nu ska jag greja lite vid datorn en stund, sen ska jag spela lite Zelda tills jag blir ordentligt trött! Jag håller på med Sandtemplet, inte det roligaste faktiskt...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards