Alla inlägg den 13 december 2008

Av Louise - 13 december 2008 13:15

Det blev inget luciatåg i morse för våran del, varken livs levande eller på TV. Stefan är ändå inte villig att gå ur sängen så tidigt för nåt sånt. Inget kul att titta själv heller, så jag hoppade över. Hemma brukade vi äta frukost till luciatåget på TV och ha det mysigt. Vi får väl ta och käka mannagrynsgröt till frukost idag iallafall tycker jag. För nej, vi har inte ätit nåt än! Min aptit är väääldigt segstartad, och Stefan sover ju efter att ha suttit uppe till 5 i morse och spelat dator.


Ikväll blir det iallafall lussande i Axbergs kyrka, Beatrice's klass, sexorna, är ansvariga för sjungandet och lussandet. Beatrice skulle tydligen sjunga lite extra mycket, det ska bli spännande att se. Åsa ska med till kyrkan, och Stefan ska med också såklart. Frågan är bara hur vi ska ta oss till Dylta, men det ordnar sig nog på ett sätt eller annat. Äh, rent ut sagt Åsa, får vi åka med dig? Pliiiiiz! *Blink blink* Om du inte läser det här så ringer jag dig sen anyways :)


Nu ska jag diska, laga gröt och sen ska jag fixa håret. Och dra upp Stefan, som för övrigt kommer krågla idag känner jag på mig, ur sängen. Är man sambo eller morsa??? :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards