Alla inlägg den 9 december 2008

Av Louise - 9 december 2008 17:11

Olle ringde i eftermiddag. Freyjas försäkring är flyttad till honom from idag. Det känns rätt ok faktiskt, sen slipper jag ju kostnaden också. Jag är så sugen på att åka dit och ta en ridtur, och samtidigt inte, för jag får sån otrolig mersmak av Freyja. Hon är den roligaste hästen jag ridit ever.

Jag har postat hennes vaccinationsintyg till Olle idag också. Han skulle kolla upp vad det är dags för för sprutor inför kommande tävlingar osv.


Elliot mår bättre idag och har ätit både kvällsmat igår och frukost idag. Maten börjar ta slut däremot så vi måste åka till ICA Maxi Stormarknad i Kumla, det är bara där dom säljer Magnusson, iallafall är det det närmaste stället.


Ikväll blir det bakning och diskning. Skulle behöva dammsuga också, men det är ju sååå tråkigt! Jaja, det måste göras i vilket fall, så det är skönast att få det överstökat. Tvätta behöver jag också göra, bläääh, men det är så svårt att få en bra tvättid! Det är ALLTID upptaget! Man måste vara ute i minst 4-5 dagar i förväg om man ska få mer än 2 timmar. Jag ska gå ner och kolla sen. Först får det bli lite uppvärmning med Zelda :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards