Alla inlägg den 19 december 2008

Av Louise - 19 december 2008 00:55

Nu har jag pratat med Åsa en stund på msn. Jag ska väcka henne imorrn, så nu är det bäst att jag kommer ihåg att ställa min väckarklocka! Åsa har glömt sin mobil=väckarklocka på jobbet, och ja, jag kan erkänn att jag har inte heller någon "riktig" väckarklocka, men Stefan däremot, han har en. En som kan väcka döda! Lyckligtvis så vet jag inte alls vare sig hur man sätter på eller stänger av den... Men den är fruktansvärt hemsk. Den kommer iallafall att ringa kl 5, och det blir nog lite tidigt för stackars Åsa iallafall, så vi kör min mobilvariant :) Nu upptäckte jag just att jag har lågt batteri, så på med laddaren. Jag ska iallafall vara uppe nån timme till, så den hinner laddas lite.


Imorrn slutar Stefan 12, så vi ska gå och möta honom, han har ju ingen skjuts. Vi skulle ju egentligen ha åkt till Marieberg direkt, men det går ju inte nu. Istället ska vi roa oss med att tvätta hela dagen, ända till 22 på kvällen... Men det behövs nu inför jul.


Så nu har jag skrivit av mig lite, och ska återgå till Zeldat och ett glas med iskallt vatten tror jag, hoppsansa vad törstig jag blev nu! Kolla in den nya bakgrundsbilden, det är våran plastgran :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards