Direktlänk till inlägg 29 december 2008

29 december - II

Av Louise - 29 december 2008 19:13

Bläääh jag mår pyton! Man ska inte äta en halv panna med moccarutor med min mage. Det kan bara gå illa! Just nu är det mest en obehaglig konstig men ack så välbekant känsla i magen. Men det räcker bra för att man ska må piss.

Vi har tröttnat på julmaten vid det här laget, en rejäl kebabrulle skulle sitta kanoners nu! Det kanske är därför man vräker i sig en massa skit, för att det inte finns annat än jansson, skinka och revbensspjäll kvar... Vi har käkat det i tre dagar nu och det är ändå inte slut! Nån annan mat har vi inte hemma... :P


Dom jäkla vinterdäcken då... Ja nu ligger dom nere i bilen och ska bara sättas på. Jag har bett Stefan ringa sin pappa och be om hjälp, men det kommer inte ske, så jag måste få tag på mamma och fråga var i helsike man sätter "pumpgrejen" (hjärnstillestånd) för att inte mosa ihop bilen underifrån... Så ska jag byta däcken själv, för nu vill jag f-n inte vara instängd här längre!!! Jag vill in till Marieberg och mellandagsrean, och köpa en present till ett kalas jag ska på 3 januari... ;) Jag har inte tid att sitta hemma, och inte kan jag muppa bort hela dagarna framför datorn heller... *suck*


Nu ska Stefan ha sin dator, så jag ska gå till köket, diska och lyssna på Kent.


Hoppas det gick bra med lillkisssen Åsa!

 
 
Åsa

Åsa

29 december 2008 20:17

Lollo!! Jag kan komma och hjälpa dig imorgon! Jag har ju lite erfarenhet av det här med däckbyte nu! Vi kanske kan lista ut det tillsammans!? Och så kan du få bjuda mig på en kopp te =D. Och stirra dig inte blind på det där med erfarenhet... jag har inte gjort det SJÄLV en enda gång (läs: jag har tittat på). Hoppas också det blir bra med Sunis. Puss puss

http://lillaplingen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 6 februari 2009 15:18

Slut på bildutrymme, jag evakuerar till ---> http://louisebergmansjambalaya.blogg.se ...

Av Louise - 4 februari 2009 18:18

Fy vad ledsen jag är idag :( Imorse började vi med att försova oss, vaknade kl 10 när vi tänkt vakna halv nio och ÅKA vid 10, och när vi väl vaknar då av att Stefans mamma ringer och undrar var vi är och när vi ska åka så sätter min mage igång och kr...

Av Louise - 3 februari 2009 21:54

Idag mår Elliot fint! :) Hon har behållt både frukost och middag i magen, så nu verkar det ha stabiliserat sig.   Stefan och jag åkte en sväng in till Marieberg i eftermiddags och mötte upp Therese, Beatrice och mamma. THERESE HAR KLIPPT AV SIG HÅRET...

Av Louise - 3 februari 2009 00:09

Det verkar som att det börjar bli hund av Elliot nu igen, hon har inte kräkts en enda gång idag och har alltså fått behålla två mål mat. Dessutom har hon druckit ur vattenskålen 2 ggr ikväll. Helt på eget initiativ! :) Matte är så lättad, nu vill vi ...

Av Louise - 2 februari 2009 17:54

Stackars Elliot, hon är utsvulten! I lördags kräktes hon 4 ggr, sen in till vet, i söndags (igår) kräktes hon 4 ggr, trots medicin och snällmat, och har alltså inte fått behålla en matbit på två dygn. Jag vill inte ropa hej, men idag verkar det som a...

Ovido - Quiz & Flashcards