Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Louise - 3 januari 2009 12:28

Fick igårkväll veta att Stefans familj kommer vid lunch imorrn, och därmed sabbas mitt städschema. Städningen hade jag nämligen tänkt skjuta på in i det sista och få det gjort imorgon, innan alla kommer, men nu måste jag få det gjort idag. Jag MÅSTE hinna med att handla med, och baka, och ta Elliot på en långpromenad känns schysst när hon ska vara ensam ikväll. Så nu måste jag ställa in med Åsa och Therese, och städa istället för att fika och ha tjejsnack... :( Sen ska jag väl försöka få min familj att komma innan Stefans åker hem imorrn... En extremt tidig familj och en sen. Det är inte alltid så lätt med planeringen då!


Nej nu ska jag ringa mamma, sen Åsa och sen är det städning som gäller. (Till råga på allt verkar det som vi fått nya grannar vägg i vägg...).

Ovido - Quiz & Flashcards