Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Louise - 9 januari 2009 13:33

Idag är jag INTE glad på min mage. Jag hatar den verkligen! Den sabbar allt för mig och styr mitt liv. Mamma är ju som hon är så hon fick nog och ringde sjukvårdsupplysningen och fick prata med en sjuksköterska som verkade ganska säker på att det är IBS jag har, precis som jag själv trott hela tiden. Nu ska en remiss till mag-tarm fixas, så jag får väl snällt gå iväg och ta för mig av dom mysiga undersökningarna det antagligen innebär. Just nu skiter jag i att tänka på det för jag är sååå trött på det här!


Pratade med Stefan nyss och TV:n hade kommit imorse, så nu låg han och kollade på TV och hade STÄNGT AV DATORN (!?) minsann.


Nu kommer familjen så nu måste jag dra... :P


GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Ovido - Quiz & Flashcards