Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Louise - 6 januari 2009 22:35

Idag fick vi ett samtal från Stefans mamma som har en bekant (han som fixade våra vinterdäck) som skulle hyra ut ett hus. En liten villa som ligger i samma område som Stefans familj bor. Vi fick komma på typ 10 minuter och titta, och den var jättefin och ganska lagom till oss. Den enda nackdelen som jag känner är att det var inrökt i huset. Vi har ju bott i en lägenhet, vår första, som luktade AP-illa av cigarettrök, och jag är INTE sugen på att bosätta mig så igen. ALLT stank när vi bodde där, hur mycket jag än städade, vädrade  och använde starka rengöringsmedel, luftfräschare, doftblock och doftljus. Kläderna, möbler, håret, ALLT! INTE IGEN!


Efteråt var vi in till IKEA, men den TV-bänken vi tänkt köpa var såklart slut, så vi köpte en Expidit-bänk i svartbrunt (vi som hade tänkt Lack i ek) som vi ändå kan ha användning för sen om vi inte behåller den som TV-hylla, den är ju rätt så hög jämfört med "vanliga" TV-bänkar. Sen handlade vi lite på Willys och fixade till hamburgare när vi kom hem.


Nu sitter jag och pratar med Åsa på msn, ska snart gå och kolla på film med Stefan när han är klar med vad fasen han nu håller på med vid datorn, nåt med WOW var det iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards