Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Louise - 12 januari 2009 23:18

Det var inte meningen att det skulle bli nån shopping idag, men Therese och mamma skulle in till Marieberg i ett ärende så dom ringde och frågade om jag skulle med. Jag skulle ju ändå köpa köttfärs så jag hakade på. Jag hittade ett par rea-jeans på Gina Tricot som jag gillade, 249 spänn :) Sen blev det 2 T-shirts också, en lila med snyggt tryck och en korallröd med lite kul tryck ;P Svårt att förklara, och ganska ointressant...


Nu har Stefan gått och lagt sig och jag håller på med en grotta i Twilight Princess. Den är jättejobbig faktiskt, så jag behövde en paus kände jag. Lite data att varva med liksom :P När jag är klar med den grottan ska jag fixa en kopp té och slappa lite och vänta på att tröttheten ska komma. Ska skicka ett mail till Berit också nu medans jag kommer ihåg det!

Av Louise - 12 januari 2009 14:20

Jag vet inte varför jag bloggar för jag har absolut ingenting att blogga om idag. Det blev ingen tidig uppgång eftersom jag fick skjutsa Stefan till jobbet imorse, och det pajjar ju liksom sömnrytmen. Jag somnade vid 4 inatt och gick up kl 6 för att köra Stefan, sen kunde jag såklart inte somna igen förrens framåt 9, så redan där var allt pajjat. Imorrn SKA jag ställa rätt dygnet, då får Stefan skjuts av en från jobbet som vanligt så jag kan slippa avbryta sömnen. Gud så jag låter... "Bu-huuu stackars mig som inte får sova så länge jag vill". Det är inte alls synd om mig för det. Och det tycker jag inte själv heller.


Nu sitter jag och pratar med Therese på Facebook, hon har blivit väldigt aktiv där för att vara Therese, men visst är det LIIITE skumt att hon inte kan läsa min blogg också när hon ändå sitter vid datorn???


Det är dags att äta nåt nu känner jag, och jag lovar att det kommer INTE bli våfflor... :P

Av Louise - 12 januari 2009 00:10

Har suttit en stund och kollat runt lite på välbesökta bloggar på blogg.se och måste fråga mig själv en sak; är verkligen 90% av Sveriges unga bloggare fjortisar eller bimbos? Det verkar ta mej tusan så. Unga människor som viker ut varje detalj i sitt liv på nätet, ofta med bilder. Det är nästan så att jag känner att själva konceptet med att blogga blir lite... pinsamt...? Jag skulle vilja se fler vettiga bloggar på topplistorna över mest välbesökta bloggar. VAD som är vettigt, det avgör såklart jag ;D Och jag kommer att fortsätta  med mitt amatörbloggande så länge jag har lust till det. Så det så. Sen skulle jag önska att fler man kände bloggade. Och att dom som har blogg bloggade oftare, iallafall ett par gånger i veckan, så jag får nåt att läsa ;)


Nu ska jag dricka té och kolla på TV. DET är intressant att läsa om, eller hur :P Har dessutom lagt ner ett par minuter (i ren uttråkning) på att göra en ny signatur :) Kolla in!

Ovido - Quiz & Flashcards