Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Louise - 24 januari 2009 22:27

Jahapp då var man hemma i Hallsberg igen. Kom hem vid 19-tiden,tog med mig Stefan och drog raka vägen till Konsum och köpte lite kvällsmat, sen har vi blivit liggandes på soffan och helt plötsligt från som ingenstans så känner jag mig riktigt influensasjuk!!! Jag har rethosta och det har börjat gööra vansinnigt ont i hela kroppen, speciellt som i band längs med sidorna, och alla leder... Hur kan man blir sjuk så fort? Jag verkar inte ha nån feber eller så, och jag mår inte illa eller nåt annat sånt obehagligt. Vad är det för skit man fått? Hoppas, hoppas, hoppas att jag inte har smittat dig, Åsa!!! Jag har antagligen fått det av Beatrice, och hon har väl i sin tur hämtat det från skolan. *Snyft!* Det gör ont överallt i hela kroppen! Äckligt!


Idag har jag, mamma och Therese varit på Alexanders 19-årsfirande, Åsa var såklart där också. Det var verkligen HUR länge sen som helst jag var i det huset! Konstigt vad fort tiden går! Jag tror faktiskt inte jag varit där sen i högstadiet... hm. Vi fick fika och lite underhållning i form av en liten flicka på dryga året, hur söt som helst, ett riktigt charmtroll!


Nu sitter Stefan och spelar Ratchet and Clank Tools Of Destruction, och jag kollar på (tog en liten paus bara för att blogga :P). Det är ett ganska kul spel att titta på, mycket roligare än Starcraft och WOW iallafall! Jag ska gå tillbaka och kollapsa i soffan nu, jag har så ooont!

Ovido - Quiz & Flashcards