Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Louise - 25 januari 2009 23:53

Fy vad det är synd om mig nu! Jag hostar så jag nästan kräks ju. Att sova är helt otänkbart, även fast jag borde gå och lägga mig eftersom jag ska skjutsa Stefan till jobbet imorrn. Jag lär inte kunna somna om efter det med den här hostan så jag måste försöka få sova ett par timmar inatt.


Jag har suttit en stund och lagt upp lite bilder på Facebook, och lite annat. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, är jättesugen på att ta ett pass på Orbitreken, men då får jag väl hosta lungorna ur mig, dessutom är det alldeles för sent att duscha sen, ledningarna i det här huset låter nåt så förbannat! Vi hör tex varje gång grannen ovanför pissar! Äckligt!!! Nej det får nog blir nåt TV-relaterat tror jag.


Åsa, jag läste att du ville färga håret, jag köpte hårfärg igår, ska vi färga varandra nån dag? Det är mycket lättare att göra det på nån annan än sig själv! Jag har valt en nyans mörkare (hoppas jag) för att få bort den här blonderingsblonda färgen som jag VERKLIGEN har tröttnat på!

Av Louise - 25 januari 2009 20:51

Åååååh vad jag har längtat efter säsongsstarten av Mia och Klara, och ikväll kl 20:00 så var det dags! SJUUUKT bra serie, och dom fortsatte i samma stil som alltid! Dom har dessutom lyckats inflika lite hundtema den här säsongen också, jag vet att Klara är hundälskare så det kanske inte är så konstigt. Kul för mig iallafall :)


I övrigt mår jag piss, har feber, hostar, nyser har ont i halsen, svettas och är allmänt irriterad! Nu ska jag snart fixa kvällsmat i form av varma mackor med tonfisk.

Ovido - Quiz & Flashcards