Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Louise - 16 januari 2009 23:23

HAHAHA klockan är exakt 23:23 nu när jag börjar skriva!!! (Nån som sett The Number 23 med Jim Carrey...?


Jag sitter lite vid datorn och tar en paus från TV:n :P Stefan och jag har kollat på HP nu och ett tråkigt naturprogram när dom fångade in krokodiler.... och nu ligger Stefan i soffan och kollar på VM i trädhuggning!!! Gubbigt eller ;) Inte Stefan alltså, utan dom tävlande :P MEN jag är inte fördomsfull, den sporten har säkert sin charm. Duktig ÅSA som har bloggat två gånger ikväll (*tummen upp*) så jag fick lite att läsa :) Nu har jag läst och kommenterat så Stefan och jag ska nog dra på en film till nu. Jag ska ha ett glas saft med.


Yrseln är lite bättre nu men det kommer liksom och går... hoppas det ger sig. Fick veta av Therese idag att hon och pappa har pratat om att vi ska åka till honom imorrn, men jag kan nog inte köra bil så långt med den här yrseln! Tänk om jag blir yr mitt på motorvägen (pappa bor mellan Västerås och Enköping och det är motorväg PRECIS hela vägen dit nästan ju)! Jag måste ringa honom imorrn när jag vaknar och prata med honom. Meningen är att vi ska åka och fira hans födelsedag (i efterskott tyvärr) nån helg snart, men jag visste inte att det var imorrn.


Film var det.


Av Louise - 16 januari 2009 19:10

Det blev inget Marieberg idag för jag är för yr för att köra bil! Jag känner mig ostadig liksom, jag hoppas att jag håller på att bli sjuk eller nåt, så det inte är nån annan skit!

Stefan och jag skulle ha käkat fläskfilé och klyftpotatis idag, men det får vi ta imorrn för jag orkar inte åka och handla potatis. Istället får jag nu gå och hämta varsin rulle på Picasso, men det är ju lite lindrigare iallafall... :P Jag ska hämta nu, har redan beställt, och sen ska vi kolla på HP fenixordern och käka gott! :)


Av Louise - 16 januari 2009 12:12

Fy, vaknade sent idag. Jag var så yr igårkväll, så fort jag ändrade läge på huvudet så bara gungade det, men när jag låg still gick det bra. Då blir det ju lite som en tvångstanke att man är tvungen att röra sig bara för att man inte kan, liksom myrkrypningar i hela kroppen, och det är därför jag inte kunde somna. Jag tror jag somnade framåt 3-tiden iallafall.

Kl halv fem vaknade Stefan med ett ryck, for upp ur sängen (skrämde nästan vettet ur mig) och utbrast "neeej, fan nä jag sjukskriver mig fan idag" ungefär, han trodde att han försovit sig, så jag sa "men du börjar ju sex idag???" så då la han sig och somnade igen, men mumlade att han skulle sjukanmäla sig idag för han orkade inte jobba. Sen blev jag väckt halv sex av en hejdå-puss iallafall, så jag antar att han ångrade sig. Annars vet jag inte var han tog vägen ;P


Igår var det ljusparty hos Åsa. Det var kul, Therese var med och så fick jag träffa Åsas kompisar Maja och Elli "IRL" :) OCH hennes svärmor med minsann, hon var en glad prick! Jag beställde ett 16-pack med blandade "votivljus" i alla möjliga lukter. 200 spänn för 16 små ljus är inte precis billigt, men det var nog iallafall den billigare klassen för Partylite tror jag...

Jag "råkade" (here we go again med "råkade") gå med på att ha ljusparty här hemma hos mig den 18 februari. Så får jag ihop tillräckligt med folk så kör vi väl. Ska försöka bjuda några så snart som möjligt :)


Undrar om det inte blir Marieberg idag, jag tror Stefan är lite sugen på en ny Blue Rayfilm, och jag skulle gärna ta en sväng in dit. Om vi åker medetsamma Stefan kommer hem kl 15 så ska vi definitivt titta in hos Åsa på EM en stund också och kolla på deras REA. :) Hon skulle jobba länge idag har jag för mig...


Oh well jag ska väl äta nånting antar jag. Är absolut INTE hungrig idag känner jag, och mina yoghurtar är slut... :(


Ovido - Quiz & Flashcards