Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Kan inte sova...

Av Louise - 2 januari 2009 02:55

Jag har inte försökt heller, för den delen. Jag är inte trött, men så blir det när man sover till halv två på eftermiddagen! Imorrn ska jag gå upp kl 10 om jag så ska släpa mig ur sängen, för jag skulle vilja åka in till Marieberg! Jag har ärenden att uträtta. Jag ska höra med Therese eller Åsa imorrn, om nån vill hänga på.


Mormor har halkat i källartrappen idag och slagit i knät, mamma ringde i eftermiddags och skulle åka dit och köra henne till akuten. Där satt dom väl hela kvällen sen, för jag pratade med Rickard strax innan 12 nu ikväll, och då var dom på väg hem med mormor igen. Dom skulle höra av sig, men jag har inget hört så jag vet inte hur det har gått eller hur illa det är med knät. Det får jag väl veta imorrn.


Idag gjorde vi hembakad pizza, som för övrigt blev ovanligt bra för att vara bakad av mig (och Stefan som var med :D). Degen blev jätteluftig och fin, och dessutom blev det över till två små limpor :) Då ska man ha i åtanke att jag höftade ihop degen, och kollade med mamma efteråt ;) *Skryter lite ödmjukt*


Man kanske skulle ta och tvinga sig i säng, öppnar jag en bok så kan jag nog somna ganska snabbt iallafall :D


GRATTIS PÅ 23-ÅRSDAGEN MALIN!!! <3

Jag kommer på lördag, och förhoppningsvis Stefan också.

 
 
Åsa

Åsa

2 januari 2009 13:03

Ååå en egen signatur!!! Får jag sno idén?? Jag är ju ledig hela dagen men nu kanske du har hunnit fråga Theresen! =) Puss & kram!

http://lillaplingen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 6 februari 2009 15:18

Slut på bildutrymme, jag evakuerar till ---> http://louisebergmansjambalaya.blogg.se ...

Av Louise - 4 februari 2009 18:18

Fy vad ledsen jag är idag :( Imorse började vi med att försova oss, vaknade kl 10 när vi tänkt vakna halv nio och ÅKA vid 10, och när vi väl vaknar då av att Stefans mamma ringer och undrar var vi är och när vi ska åka så sätter min mage igång och kr...

Av Louise - 3 februari 2009 21:54

Idag mår Elliot fint! :) Hon har behållt både frukost och middag i magen, så nu verkar det ha stabiliserat sig.   Stefan och jag åkte en sväng in till Marieberg i eftermiddags och mötte upp Therese, Beatrice och mamma. THERESE HAR KLIPPT AV SIG HÅRET...

Av Louise - 3 februari 2009 00:09

Det verkar som att det börjar bli hund av Elliot nu igen, hon har inte kräkts en enda gång idag och har alltså fått behålla två mål mat. Dessutom har hon druckit ur vattenskålen 2 ggr ikväll. Helt på eget initiativ! :) Matte är så lättad, nu vill vi ...

Av Louise - 2 februari 2009 17:54

Stackars Elliot, hon är utsvulten! I lördags kräktes hon 4 ggr, sen in till vet, i söndags (igår) kräktes hon 4 ggr, trots medicin och snällmat, och har alltså inte fått behålla en matbit på två dygn. Jag vill inte ropa hej, men idag verkar det som a...

Ovido - Quiz & Flashcards