Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

I´m up!

Av Louise - 13 januari 2009 11:19

Jag är uppe före 12 iallafall, skönt! Jag har verkligen sovit jättedumt nu över julen. Somnat vid 3-4 på morgonen och vaknat framåt 13-14-tiden. Jättedumt! Och Stefan har suttit uppe ännu längre på nätterna och spelat, till typ 5-6, så han har kissat Elliot en sista gång innan han gått och lagt sig. Det har ju bara gjort att jag inte har BEHÖVT ha bråttom ur sängen på morgnarna. Inte bra.


Idag ska jag till Berit och hälsa på. Hon har en hanhund där på besök till Elin, så jag tror nog att Elliot får vara hemma, löpet är nästan slut men man ska vara försiktigt tycker jag. Jag ska vara där kl 15 så jag tänkte ta en promenad med Elliot nu och sen käka lite innan.

 
 
Ingen bild

Humpe

13 januari 2009 13:02

Jaja, sluta tjata och hjälp oss istället...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 6 februari 2009 15:18

Slut på bildutrymme, jag evakuerar till ---> http://louisebergmansjambalaya.blogg.se ...

Av Louise - 4 februari 2009 18:18

Fy vad ledsen jag är idag :( Imorse började vi med att försova oss, vaknade kl 10 när vi tänkt vakna halv nio och ÅKA vid 10, och när vi väl vaknar då av att Stefans mamma ringer och undrar var vi är och när vi ska åka så sätter min mage igång och kr...

Av Louise - 3 februari 2009 21:54

Idag mår Elliot fint! :) Hon har behållt både frukost och middag i magen, så nu verkar det ha stabiliserat sig.   Stefan och jag åkte en sväng in till Marieberg i eftermiddags och mötte upp Therese, Beatrice och mamma. THERESE HAR KLIPPT AV SIG HÅRET...

Av Louise - 3 februari 2009 00:09

Det verkar som att det börjar bli hund av Elliot nu igen, hon har inte kräkts en enda gång idag och har alltså fått behålla två mål mat. Dessutom har hon druckit ur vattenskålen 2 ggr ikväll. Helt på eget initiativ! :) Matte är så lättad, nu vill vi ...

Av Louise - 2 februari 2009 17:54

Stackars Elliot, hon är utsvulten! I lördags kräktes hon 4 ggr, sen in till vet, i söndags (igår) kräktes hon 4 ggr, trots medicin och snällmat, och har alltså inte fått behålla en matbit på två dygn. Jag vill inte ropa hej, men idag verkar det som a...

Ovido - Quiz & Flashcards