Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Filmkväll

Av Louise - 16 januari 2009 23:23

HAHAHA klockan är exakt 23:23 nu när jag börjar skriva!!! (Nån som sett The Number 23 med Jim Carrey...?


Jag sitter lite vid datorn och tar en paus från TV:n :P Stefan och jag har kollat på HP nu och ett tråkigt naturprogram när dom fångade in krokodiler.... och nu ligger Stefan i soffan och kollar på VM i trädhuggning!!! Gubbigt eller ;) Inte Stefan alltså, utan dom tävlande :P MEN jag är inte fördomsfull, den sporten har säkert sin charm. Duktig ÅSA som har bloggat två gånger ikväll (*tummen upp*) så jag fick lite att läsa :) Nu har jag läst och kommenterat så Stefan och jag ska nog dra på en film till nu. Jag ska ha ett glas saft med.


Yrseln är lite bättre nu men det kommer liksom och går... hoppas det ger sig. Fick veta av Therese idag att hon och pappa har pratat om att vi ska åka till honom imorrn, men jag kan nog inte köra bil så långt med den här yrseln! Tänk om jag blir yr mitt på motorvägen (pappa bor mellan Västerås och Enköping och det är motorväg PRECIS hela vägen dit nästan ju)! Jag måste ringa honom imorrn när jag vaknar och prata med honom. Meningen är att vi ska åka och fira hans födelsedag (i efterskott tyvärr) nån helg snart, men jag visste inte att det var imorrn.


Film var det.


 
 
Åsa

Åsa

16 januari 2009 23:48

Nej, fy, Lollo, om du inte mår perfekt imorgon så åk inte, usch så otäckt!! Nu gick killarna här... Skönt =D. De hatar min vardagsrumslampa =(. Men jag älskar den och eftersom jag är den som bestämmer här så stannar den!! hihi! jag kan inte läsa så mycket av boken samtidigt den är så otäck så det är därför jag bloggar hela tiden, pausar liksom! Så orkar jag fortsätta igen! usch usch usch! Tur man haft det som man har i alla fall!

http://lillapling.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 6 februari 2009 15:18

Slut på bildutrymme, jag evakuerar till ---> http://louisebergmansjambalaya.blogg.se ...

Av Louise - 4 februari 2009 18:18

Fy vad ledsen jag är idag :( Imorse började vi med att försova oss, vaknade kl 10 när vi tänkt vakna halv nio och ÅKA vid 10, och när vi väl vaknar då av att Stefans mamma ringer och undrar var vi är och när vi ska åka så sätter min mage igång och kr...

Av Louise - 3 februari 2009 21:54

Idag mår Elliot fint! :) Hon har behållt både frukost och middag i magen, så nu verkar det ha stabiliserat sig.   Stefan och jag åkte en sväng in till Marieberg i eftermiddags och mötte upp Therese, Beatrice och mamma. THERESE HAR KLIPPT AV SIG HÅRET...

Av Louise - 3 februari 2009 00:09

Det verkar som att det börjar bli hund av Elliot nu igen, hon har inte kräkts en enda gång idag och har alltså fått behålla två mål mat. Dessutom har hon druckit ur vattenskålen 2 ggr ikväll. Helt på eget initiativ! :) Matte är så lättad, nu vill vi ...

Av Louise - 2 februari 2009 17:54

Stackars Elliot, hon är utsvulten! I lördags kräktes hon 4 ggr, sen in till vet, i söndags (igår) kräktes hon 4 ggr, trots medicin och snällmat, och har alltså inte fått behålla en matbit på två dygn. Jag vill inte ropa hej, men idag verkar det som a...

Ovido - Quiz & Flashcards